quinta-feira, 13 de setembro de 2007

Diário de uma bailarina----parte II - O repouso

Corro para os bastidores. Para trás ficam quarenta minutos dedicados de corpo e alma à história que acabei de interpretar, usando, para isso, a dança. Nos bastidores a confusão é grande. Todos se abraçam. Recebo e retribuo os parabéns. Não há quem não esteja satisfeito. Rapidamente entro no camarim. Troco de roupa. Saio disparada pela porta que me leva aos meus pais, à minha família, aos meus amigos. Todos aguardam por mim. Tenho as melhores pessoas do mundo ao meu lado. Entusiasticamente cumprimentam-me... recebo e agradeço os parabéns. Foi realmente uma grande noite... a minha primeira grande noite dedicada à dança. Conversa troca conversa, as despedidas começam...

Num ambiente mais calmo e mais familiar desço as escadas da entrada daquela sala de espectáculos. Cominho no passeio da rua apenas com familiares e amigos mais íntimos. Ainda com um sorriso no rosto dobro a esquina e dali chego ao carro. Tomo a direcção de casa. É hora de repouso. De aliviar o corpo, a mente, a alma da pressão física e psicológica de que estive sujeita. Não me lamento, mas sei que foi duro e é importante relaxar. O objectivo é agora dormir. Não consigo. Tenho o cérebro activo demais para o conseguir... viro e torno a virar-me... o sono começa a chegar... amanhã será outro dia.

Continua...

6 comentários:

Tia Cremilde disse...

... espero pela parte III!
;)

Anónimo disse...

Obrigado por Blog intiresny

handbags disse...

In 130 countries around the world, each piece of Omega was sold by first-class dealers is the young generation's ideal Omega Watches in modern times.as well as pursue the Omega Watches sale . In American, cheap Omega Watches is the most popular and dicount Omega Watches and the best Omega replica Watches. The combination of Omega Watch and the Omega Watch sale make Fake cheap Omega Watch the leader in the watchesindustry. dicount Omega Watch in moden times is very popular and Omega replica Watch must give you a new life!

be disse...

華麗夢想,
夢世界,
酒店經紀,
酒店工作,
酒店上班,
酒店打工,
禮服酒店,
禮服公關,
酒店領檯,
華麗夢想,
夢世界,
酒店經紀,
酒店工作,
酒店上班,
酒店打工,
禮服酒店,
禮服公關,
酒店領檯,
華麗夢想,
夢世界,
酒店經紀,
酒店工作,
酒店上班,
酒店打工,
禮服酒店,
禮服公關,
酒店領檯,
華麗夢想,
夢世界,
酒店經紀,
酒店工作,
酒店上班,
酒店打工,
禮服酒店,
禮服公關,
酒店領檯,
華麗夢想,
夢世界,

longge disse...

In a variety of colors from the classic black or white lv handbag to more fashionable blues and reds, the replica louis vuitton handbags trends are leaning toward functionality, comfort in carrying, while still looking smart and trendy. The lv Speedy 35, a marvelous interpretation of the Louis Vuitton Keepall offers a classic satchel shape with a roomy interior and is one of the top choices for the city girl on the move. The louis vuitton handbags Birkin offers a rich, classic look with space for everything your need complete with a lock and key to keep your valuables safe from harm. The Chanel 2.55, first introduced in 1955, is making a classical comeback. It is being reissued in white, silver, and black. This quilted louis vuitton bags offers the comfort and functionality of a shoulder bag in a look that never goes out of style.
Are you looking for a bag that provides plenty of room for the louis vuitton that today’s woman needs while offering the exciting and classic look that keeps you looking stylish and ready to take on the world?

Anónimo disse...

If you are searching for a hermes
that has its own appearance statement, afresh you charge to own a hermes belt
. It takes about 18 canicule for a hermes wallet
to be created and accomplished afore it.

Trick out home videos with a fun, featureful menu system that viewers can navigate from a regular BEWITCHED
player, BEWITCHED DVD
authoring has been an expensive affair, such as BEWITCHED DVD COLLECTION